fredag 5 december 2008

SÄLEN ABSTINENS!!














Nu när det snöar ute så längtar jag ännu mer till Sälen!! :) Det är såå mysigt. Så skönt att komma hem ifrån, komma bort från vardagen en stund och njuta av den fina vintermiljön. Sen umgås med familjen.. det är min mamma hennes man sen alla mina syskon plus deras respektive :) Man hinner ju inte med att träffa varandra så ofta nu med jobb, barn, skola och allt som tillhör vardagen. Sen har vi som tradition att varje år gå på en Resturang som heter Lammet&Grisen sååååå sjukt god mat!! :) det ska bli så mysigt med lilla Madicken som blir med den här gången :) förra gången var hon ju med också ;) men då låg hon i magen. 6:e månaden var jag i då.. jättemysigt med gravida magen. Värre var det väl när man skulle ut och klä på sej ett ton kläder.. kändes som det skulle var enklare om man la sej ner och någon rullade en framåt ;) Så ska bli kul hur det blir för min svägerska Helena som kommer ha ännu större mage än vad jag hade då ;)































Inga kommentarer: