onsdag 3 december 2008

Idag var Maria & Nellie på besök :)

Idag kom Maria & Nellie på besök.. och jag behöver inte nämna att det var trevlig som jag gör varje gång för det är ALLTID trevligt att träffa dom!! ;) Självklart fick jag mej en "dans showe" av Nellie som alltid.. Den där tjejen kommer bli en riktig "kill magnet" på dansgolvet sen ;) så Maria & Jonny ni får vara på er vakt sen när disco tiderna kommer!! Jag och Maria planerade inför helgen då vi ska träffas på Lördag och ha TACO´S & GLÖGG kväll!!! vilken härlig blandning va?!! ;) då ska vi träffas utan ungar för första gången också :) ska bli skönt och kunna prata ordentligt utan en massa blöjbyten och snoriga näsor att tänka på när man träffas för en gångs skull :)









2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja våra donnor kommer vara livsfarliga när dom kommer upp i åldrarna!!

Snart är det löördag : )
Kram o godnatt

Anonym sa...

va mysiga bilder:-) vi får se till att ses alla fyra nån dag, du, jag, ako och mia, plus bebisarna är klart. kanske kan ta det när vi flyttat till huset:-)