måndag 1 december 2008

shit alltså!!

Fy satan alltså!! Snacka om att Body Pump var jobbig.. trodde mina ben skulle ramla ihop när man gjorde alla dessa benböj med vikter.. shit!! benen bara skaka.. och då hade jag de lättaste vikterna på!! snacka om att man är otränad.. men det gör mej bara ännu mer taggad för att fortsätta. För så här jäkla otränad är ju för fan pinsamt å vara.. haha.. och när man kör benen vill dom att man ska lägga på lite extra vikter, då man är starkare i benen.. ;) haha.. SÄKERT!! Benen kändes som dom skulle skaka sönder, FASTÄN jag hade dom lättaste vikterna. Min kropp vääärker.. vette tusan hur jag ska orka ta hand om Madicken.. då jocke är på jobbet, det blir att binda fast ett rep runt gåstolen och dra runt henne i den hela dagen.. kroppen har fått en riktigt jäkla chock.. jag återupplivar muskler jag inte trodde fanns kvar längre i min kropp, Kroppen som har byggts upp av "sambofettma" och "Graviditet" ;)

Inga kommentarer: