måndag 26 januari 2009

SÄLEN -09

Då var vi hemma från Sälen.. lika underbart som alla andra gånger. Lite mysigare var det denna gången då lilla Madicken var med =) Såå mycke SNÖ!! snöade nästan varje dag.. på både gott och ont man kunde ju knappt gå ut för det snöade så mycket. Men hellre mycket snö än ingen snö alls =) Självklart åt vi på resturangen Lammet&Grisen detta år med som alla andra år =) sååå gott. Kan äta ihjäl mej där. Vilket jag mycket riktigt gjorde också ;) Madicken skötte sej exemplariskt på middagen, satt och sjöng för oss och alla andra runt omkring och sken som en sol =) Sen prova jag mej en tur i backen också.. hejåhåå!! vad det gick.. var riktigt kul!! =) synd att jag är sån "chicken" av mej bara.. men till slut blev jag väl med upp i en av dom brantare backarna. Jätte kul... men gick lite för fort där e tag och då istället för att bara ta det lugnt och sakt ner så tänker maja i sitt lilla huvud "PANIK PANIK!!" och då går det som det gick. Jag mer eller mindre tar emot mej med ansiktekt rakt i snön sen dunsar rakt ner med brösten i backen och rullar runt så armar och ben känns som dom ska kastas av kroppen.. haha. Sjukt nog gjorde det inte ett dugg ont. Jag bryter ihop i backen av skratt av själva tanken hur det måste ha sett ut.. *skratt* Men dagen efter jag vaknade kändes det i både nacken och ner i axlarna... så är liite små stel nu ;)

































































Inga kommentarer: