söndag 11 januari 2009

4 år.. Idag!! =)

Idag firar jag och min sambo 4 år!! =) Älskar han så mycket, han är min bästa vän och pojkvän. Och nu delar vi även det finaste som finns.. ett barn :) Självklart ligger han sjuk med öroninflation i båda öronen, (hur ofta har man de lixom!!!! ;) Sen en förkyld Madicken. Vi hade tänkt äta ute idag men blir inget med de.. Och inge rosor blev det heller som jag brukar få då min sambo inte orkat ta sej utanför dörren. Men det blir en mysig hemma kväll med god mat och bingolotto :). Nu måste jag återgå till mina sjuklingar..


Måste ju tillägga att jag fick mina rosor.. ;) Jag hade tänkt tagit cykeln och köpt bingolotter så erbjöd sej min kära "sjukling" till sambo att åka och handla så då handla han med dessa rosor till mej :)

1 kommentar:

Ellas Mamma sa...

Grattis på er! vad mysigt...och gu vad gulligt av honom att åka iväg och köpa rosor...hihi.. :)