onsdag 15 december 2010

MorgonMys efter en Cirkus natt.. =)

Syskona ligger och morgon myser innan storasyster ska iväg till dagis idag =) Inatt var det lite cirkus kan man säga.. hej och hå! Sambon jobbade natt och ungarna väckte varandra om vart annat.. Men till sist somnade båda två.. och själv deckade jag på 1 sek då! :) Men sen när man ser dom goa trollungarna på morgon och dom ligger så nöjda brevid varandra så är allt bortglömt!! ;). Inväntar min kära mamma nu också.. Hon, jag och Charlie ska hälsa på Charlies gammelmorfar :) så ska försöka lägga på mej masken här nu för dagen så man inte skrämmer slag på alla folk man möter på stan :) Looken på en utsliten trött småbarns mor är inte allt för attraktivt kan jag lova! ;) Sen idag går alla mina tankar åt mina vänner Mia, Jonny & Nellie som ska få sitt lilla mirakel idag!! :)

Inga kommentarer: