torsdag 21 oktober 2010

26 Dagar kvar till BF!!! =)

Som sagt inte länge kvar nu!! *pust* men det är dom är sista dagarna som går som seeegast! Har inget emot om han vill titta ut 16 dagar tidigare som hans stora syster ;). Huvudet ligger neråt nu iaf enligt barnmorskan och jag känner ett enormt tryck neråt.. sen att jag får upp på nätterna och kissa 1.000.000.000ggr.. plus den hääääärligt halsbrännan som känns som någon hält syra nerför halsen på mej.. haha låter inte alls som en bitter hög gravid kärringen nu ;). Har gått upp runt 10kg denna graviditet.. och samma var det med Madicken, så det är skönt att inte vikten dragit iväg allt för mycket =) Nej nu ska jag damma av Madickens spjälsäng och ställa fram den sen packa BB väskan =)

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Va fin!!! Mysigt!!!:-)

10 kg, jag gick upp 18 med båda och då hade jag ingen vätska i kroppen. Hehe:-)

mamma sa...

nu håller du igen 7 dagar minst som vi bestämt ligg still och inga färdknäppar.massa mamma love

Maja sa...

Madeleine: Tack! :) du är så liten så 18kg på dej var nog ingen fara ;)

Mamma: jadå jag ska försöka hålla lillprinsen inne nu i minst 7 dagar ;) Jobba lugnt i norge nu!! Puss o kram