torsdag 8 april 2010

Har inte Glömt bort bloggen!! ;)


Var e bra tag sen jag bloggade nu.. men har varit lite fullt i vardagen på sistone. Fotbollen, En dotter som varit mycket sjuk.. varit både envis hosta som aldrig ger sej, öroninflammation, magsjuka, vattkoppor m.m Sen har sambon fått tillbaka jobbet och han jobbar både fm, em och nätter och så där försvann ännu mer tid då man är bortskämd att sin karl är hemma och avlastar en :) Sen nu har man blivit på "tjocken" ;) och har/och mår PYTON!!!! får knappt i mej någon mat och det jag får i mej kommer oftast upp igen :S sen trött som ett as.. men tycker att jag börjar må liiite bättre och kan iaf få i mej en tallrik mat om dagen så peppar peppar :P. I November beräknas lilla bebisen komma.. så har inte gått så långt än =). Nu på lördag fyller Madickens kusin Nova år och även Jag! =) så roligt.. mysigt att dela födelsedag med sin brorsdotter tycker jag.. måste ju betyda att jag är liiite mer special faster än dom andra två ;)

3 kommentarer:

grodan bolls blogg sa...

Ett stort Grattis till den kommande bebisen *mysigt* men även så klart grattis på födelsedagen
*kram*

Anonym sa...

Grattis till den kommande lilla!

Anonym sa...

Grattis Maja till den lilla!Åh vad kul för Madicken att få ett till syskon :)
Kram Kristin