lördag 11 april 2009

10 April min 25 års dag.. ojoj.. vilken dag =)

Igår alltså den 10:e April.. =) För er då som inte visste så fyllde jag 25 år!! hipp hipp hurra för mej.. =) Men kändes inte riktigt som "min" födelsedag igår.. ;) Hade lite kalas på förmiddan med svärmor och hennes familj sen kom Maria & Nellie och hälsade på.. =) Sedan gick dagen åt att vänta till kl blev 18:00!!!!! =) Då vi skulle fara till BB och hälsa på Madickens kusin Nova som föddes på självaste faster Majas födelsedag!! =) Kunde inte fått en bättre födelsedags present. Jag grät som en stucken gris när jag fick höra att hon kommit. Min mamma som jobbade natt skift i Norge.. Tog bilen direkt till Sverige för att få träffa det lilla underverket =) sen var det bara för henne att åka tillbaka till norge =) snacka om världens bästa Bestemor. Hon var så fin lilla Nova.. min älskade lilla brors dotter. Så ni får se sen på min svägerskas blogg vilken liten prinsessa det är =) Madicken var fin klädd på mamma & kusinens födelsedag!! =)

1 kommentar:

Linda sa...

Dubbelt grattis :) Vilken söt påskkärring hon var er tjej!!